od klasyki     po nowoczesność
Zaloguj się nie posiadasz konta? zarejestruj się!

Strefa klienta

Ostatnio dodane

Podkoszulek Olymp

Podkoszulek Olymp FAQ
110.00 PLN

Podkoszulek Olymp

Podkoszulek Olymp FAQ
110.00 PLN

FAQ

1. W jaki sposób mogę składać zamówienie?

Zamówienia można składać w e-sklepie oraz drogą mailową 24 godziny na dobę. 

2.Jak powinno wyglądać moje zamówienie złożone poprzez e-mail?
W przypadku zamówień składnych e-mailem - kompletne zamówienie powinno zawierać: nazwę produktu lub produktów wraz z ich nr katalogowymi, ilościami oraz wybranym kolorem (jeżeli dany produkt posiada więcej niż jedną wersję kolorystyczną); pełne dane teleadresowe do wysyłki - tzn. adresata (imię i nazwisko), adres dostawy (ulica, nr domu, mieszkania, kod pocztowy, miasto), w przypadku wysyłki poprzez firmę InPost numer paczkomatu, telefon kontaktowy (celem potwierdzenia zamówienia), wybór formy płatności – za pobraniem lub przelewem, wybór przewoźnika. W przypadku zamówień składanych e-mailem nie ma możliwości płatności online lub kartą.

3.W jakich godzinach mogę się kontaktować z e-sklepem telefonicznie?
Telefonicznie można się z Nami kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00

4.Chcę dokonać zakupów. Czy muszę posiadać konto w Państwa sklepie?
Nie ma konieczności zakładania konta, można dokonać zakupów jako gość.

5.Z jakich krajów pochodzą produkty dostępne w Państwa sklepie?
Od ponad 20 lat nasz sklep dokłada wszelkich starań by oferowane przez nas produkty pochodziły przede wszystkim od sprawdzonych na polskim rynku producentów, mających doświadczenie w branży odzieżowej.
Współpracujemy także z kilkoma firmami zagranicznymi:
Olymp - niemiecka firma produkująca koszule, dzianinę. Przedstawicielstwo w Polsce.

Hattric - niemiecka firma produkująca spodnie. Przedstawicielstwo w Polsce.

Desoto - niemiecka firma produkująca koszule. Przedstawicielstwo w Polsce.


6.Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy klienta drogą mailową.

 

7.Ile mam czasu na zwrot?
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu / formularz zwrotu dostępny jest w zakładce Zwroty i Reklamacje oraz dołączany do wiadomości dotyczącej zamówienia/. W razie odstąpienia od umowy przez Klienta, zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Nasz sklep dokona zwrotu kwoty otrzymanej za produkt wraz z najniższą stawką za przesyłkę /dostępną w e-sklepie/, niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru od Klienta.

Bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru (do Sprzedawcy) pokrywa Klient. Towar można dostarczyć także osobiście do Sklepu stacjonarnego.

8.Czy mogę ustalić z e-sklepem datę wysyłki?
Tak, w rubryce komentarz do zamówienia bądź poprzez wysłanie e-maila, można ustalić dogodny dla siebie termin wysyłki.

9.Jaki mam czas na dokonanie wpłaty za zamówienie?
Na dokonanie wpłaty czekamy 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

10.W jaki sposób mam odesłać towar?
Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (zwracany produkt powinien być w stanie niewskazującym na używanie go przez okres dłuższy niż ten niezbędny do sprawdzenia, czy jest on zgodny z zamówieniem oraz przydatny do używania). Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny, posiadać metki. Towar powinien być zwracany w opakowaniu, w którym został doręczony do Klienta. Jeśli nie jest to możliwe należy tak zabezpieczyć przesyłkę zwrotną, aby nie uległa zniszczeniu w transporcie. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu, ponieważ na jego podstawie szybko zidentyfikujemy transakcję i sprawnie dokonamy zwrotu pieniędzy. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania towaru.

 

*Zwrotu towaru można także dokonać poprzez szybkie zwroty InPost klikając link https://szybkiezwroty.pl/pl/SKLEP_DUET i wypełniając właściwie formularz. Koszt jaki klient ponosi za szybkie zwroty InPost to 12 zł. Kwota ta zostanie potrącona w przelewie zwrotnym.

 

11.Na jaki adres mam odesłać paczkę zwrotną lub reklamowany produkt?
Wszelkie paczki prosimy wysyłać na adres:
ul. Krótka 1
05-600 Grójec
z dopiskiem „sklep internetowy”.


12.Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie, który wymaga podania dokładnych wymiarów znajduje się tabela rozmiarów. Po kliknięciu w link „tabela rozmiarów” pojawią się dokładne informacje dotyczące wybranego modelu.

 

13. Jak wygląda realizacja zakupu produktów z adnotacją 'na zamówienie'?

Zamówienia produktów przy których widnieje adnotacja 'na zamówienie' standardowo realizowane są w przeciągu 14-21 dni kalendarzowych. W przypadku dłuższego czasu oczekiwania klient zostanie poinformowany drogą mailową o realnym terminie realizacji zamówienia.

 

14. Na jaki numer konta mogę przelać pieniądze za zakupiony towar?

Płatności należy dokonać na poniższy numer konta:
11 2030 0045 1110 0000 0327 8410
"DUET" s.c. Monika Kacprzak, Arkadiusz Kacprzak

 

15. Jakie formy przesyłki oferowane są klientowi oraz jakie są ich koszty?

Koszty przesyłki /na terenie Polski/ są zależne od wybranej formy doręczenia i kształtują się następująco:

  • - przesyłka kurierska UPS/przedpłata/ 25zł

    - przesyłka kurierska UPS/pobranie/ 25zł
    - paczka Poczta Polska /przedpłata/ 15zł
    - paczka Poczta Polska /pobranie/ 30zł

    - Paczkomaty 24/7 InPost /przedpłata/ 15 zł

    - Paczkomaty 24/7 InPost /pobranie/ 17zł

    - Kurier InPost /przedpłata/ 17zł

    - Kurier InPost /pobranie/ 21 zł

  •  
  • Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 350zł brutto.

 

Koszt wysyłki towarów poza granice Polski ustalany jest indywidualnie z Klientem.

 

16. Jak wygląda procedura wymiany zakupionego towaru?

Zakupiony produkt można wymienić do 30 dni liczonych od daty nadania przesyłki do klienta. W przypadku chęci wymiany zakupionego towaru, np. z powodu złego rozmiaru, należy:

  • wypełnić formularz zwrotu/wymiany towaru,
  • przesłać formularz e-mailem na adres lub wraz z wymienionym towarem na adres: Duet s.c. ul. Krótka 1 05-600 Grójec z dopiskiem "wymiana".

Po otrzymaniu informacji e-mailem lub paczki z wymienianym produktem, w ciągu 3 dni roboczych przekazujemy informację zwrotną o dostępności wymienionego produktu. Wszelkie koszty związane z wymianą towaru ponosi klient.

 

17. Czy mogę u Państwa zakupić produkt na indywidualne zamówienie?

Nasz sklep współpracuje z firmami produkującymi koszule oraz buty na indywidualne zamówienie.

Wszelkie szczegóły co do takich zamówień uzgadniamy z Klientem wyłącznie drogą e-mailową .

 

18 .Czy mogę ustalić niestandardową opcję wysyłki?

Klient przy składaniu zamówienia, w polu uwagi, może dodać informację o dodatkowej opcji dostarczenia przesyłki kurierskiej. Opcje oferowane przez Sklep to m.in.: dostarczenie przesyłki kurierskiej w sobotę lub w porannych godzinach następnego dnia roboczego /opcja ta do zweryfikowania w firmie kurierskiej/. Należność za taką usługę ustalana jest indywidualnie, nie obejmuje ona promocji darmowej dostawy przy zakupach powyżej 350zł.