od klasyki     po nowoczesność
Zaloguj się nie posiadasz konta? zarejestruj się!

Strefa klienta

Ostatnio dodane

Koszula Olymp

Koszula Olymp FAQ
215.00 PLN

Koszula Olymp

Koszula Olymp FAQ
215.00 PLN

FAQ

1. W jaki sposób mogę składać zamówienie?
Zamówienia można składać w e-sklepie oraz drogą mailową 24 godziny na dobę. Zamówienia telefoniczne można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00/zamówienia telefoniczne należy potwierdzić drogą mailową/.

2.Jak powinno wyglądać moje zamówienie złożone poprzez e-mail?
W przypadku zamówień składnych e-mailem - kompletne zamówienie powinno zawierać: nazwę produktu lub produktów wraz z ich nr katalogowymi, ilościami oraz wybranym kolorem (jeżeli dany produkt posiada więcej niż jedną wersję kolorystyczną); pełne dane teleadresowe do wysyłki - tzn. adresata (imię i nazwisko), adres dostawy (ulica, nr domu, mieszkania, kod pocztowy, miasto), telefon kontaktowy (celem potwierdzenia zamówienia), wybór formy płatności – za pobraniem lub przelewem. W przypadku zamówień składanych e-mailem nie ma możliwości płatności online lub kartą.

3.W jakich godzinach mogę się kontaktować z e-sklepem telefonicznie lub odebrać zakupiony towar?
Telefonicznie można się z Nami kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00

4.Chcę dokonać zakupów. Czy muszę posiadać konto w Państwa sklepie?
Nie ma konieczności zakładania konta, można dokonać zakupów jako gość.

5.Z jakich krajów pochodzą produkty dostępne w Państwa sklepie?
Od ponad 20 lat nasz sklep dokłada wszelkich starań by oferowane przez nas produkty pochodziły przede wszystkim od sprawdzonych na polskim rynku producentów, mających doświadczenie w branży odzieżowej.
Współpracujemy także z kilkoma firmami zagranicznymi:
Kings- duńska firma produkująca swetry, t-shirty, polo, szaliki, rękawiczki, czapki, skarpety. Przedstawicielstwo w Polsce.
Olymp - niemiecka firma produkująca koszule, dzianinę. Przedstawicielstwo w Polsce.

Hattric - niemiecka firma produkująca spodnie. Przedstawicielstwo w Polsce.

Calamar - niemiecka firma produkująca odzież w stylu Casual. Przedstawicielstwo w Polsce.

 

6.Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście?
Odbiór osobisty jest możliwy w sklepie stacjonarnym od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00

7.Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi od 24h do 5 dni roboczych. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy klienta drogą mailową.

8.Na jaki adres mam odesłać paczkę zwrotną lub reklamowany produkt?
Wszelkie paczki prosimy wysyłać na adres:
ul. Krótka 1
05-600 Grójec
z dopiskiem „sklep internetowy”.

9.Ile mam czasu na zwrot?
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu / formularz zwrotu dostępny jest w zakładce Zwroty i Reklamacje oraz dołączany do wiadomości dotyczącej zamówienia/. W razie odstąpienia od umowy przez Klienta, zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Nasz sklep dokona zwrotu kwoty otrzymanej za produkt wraz z najniższą stawką za przesyłkę /dostępną w e-sklepie/, niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru od Klienta.

10.Czy mogę ustalić z e-sklepem datę wysyłki?
Tak, w rubryce komentarz do zamówienia bądź poprzez wysłanie e-maila, można ustalić dogodny dla siebie termin wysyłki.

11.Jaki mam czas na dokonanie wpłaty za zamówienie?
Na dokonanie wpłaty czekamy 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

12.W jaki sposób mam odesłać towar?
Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (zwracany produkt powinien być w stanie niewskazującym na używanie go przez okres dłuższy niż ten niezbędny do sprawdzenia, czy jest on zgodny z zamówieniem oraz przydatny do używania). Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny, posiadać metki. Towar powinien być zwracany w opakowaniu, w którym został doręczony do Klienta. Jeśli nie jest to możliwe należy tak zabezpieczyć przesyłkę zwrotną, aby nie uległa zniszczeniu w transporcie. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu, ponieważ na jego podstawie szybko zidentyfikujemy transakcję i sprawnie dokonamy zwrotu pieniędzy. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania towaru.

13.Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie, który wymaga podania dokładnych wymiarów znajduje się tabela rozmiarów. Po kliknięciu w link „tabela rozmiarów” pojawią się dokładne informacje dotyczące wybranego modelu.

 

14. Jak wygląda realizacja zakupu produktów z adnotacją 'na zamówienie'?

Zamówienia produktów przy których widnieje adnotacja 'na zamówienie' standardowo realizowane są w przeciągu 14-21 dni kalendarzowych. W przypadku dłuższego czasu oczekiwania klient zostanie poinformowany drogą mailową o realnym terminie realizacji zamówienia.

 

15. Na jaki numer konta mogę przelać pieniądze za zakupiony towar?

Płatności należy dokonać na poniższy numer konta:
11 2030 0045 1110 0000 0327 8410
DUET s.c. Monika Kacprzak, Arkadiusz Kacprzak
Warszawa

 

16. Jakie formy przesyłki oferowane są klientowi oraz jakie są ich koszty?

Koszty przesyłki są zależne od wybranej formy doręczenia i kształtują się następująco:

  • - przesyłka kurierska /przedpłata/ 19zł
  • - przesyłka kurierska /pobranie/ 25zł
  • - Pocztex Kurier 48 /przedpłata/ 15zł
  • - Pocztex Kurier 48 /pobranie/ 30zł
  •  
  • Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 300zł brutto.

 

17. Jak wygląda procedura wymiany zakupionego towaru?

Zakupiony produkt można wymienić do 30 dni liczonych od daty nadania przesyłki do klienta.W przypadku chęci wymiany zakupionego towaru, np. z powodu złego rozmiaru, należy:

  • wypełnić formularz zwrotu/wymiany towaru,
  • przesłać formularz e-mailem na adres lub wraz z wymienionym towarem na adres: Duet s.c. ul. Krótka 1 05-600 Grójec z dopiskiem "wymiana".

Po otrzymaniu informacji e-mailem lub paczki z wymienianym produktem, w ciągu 3 dni roboczych przekazujemy informację zwrotną o dostępności wymienionego produktu. Wszelkie koszty związane z wymianą towaru ponosi klient.

 

18. Czy mogę u Państwa zakupić produkt na indywidualne zamówienie?

Nasz sklep współpracuje z firmami produkującymi koszule oraz buty na indywidualne zamówienie.

Wszelkie szczegóły co do takich zamówień uzgadniamy z Klientem wyłącznie drogą e-mailową .

 

19 .Czy mogę ustalić niestandardową opcję wysyłki?

Klient przy składaniu zamówienia, w polu uwagi, może dodać informację o dodatkowej opcji dostarczenia przesyłki kurierskiej. Opcje oferowane przez Sklep to m.in.: dostarczenie przesyłki kurierskiej w sobotę lub w porannych godzinach następnego dnia roboczego /opcja ta do zweryfikowania w firmie kurierskiej/. Należność za taką usługę ustalana jest indywidualnie, nie obejmuje ona promocji darmowej dostawy przy zakupach powyżej 300zł.

 

20. Czy mogę odebrać zakupione przeze mnie produkty własnym transportem?

Tak, jest to możliwe. Podczas składania zamówienia w e-sklepie proszę zaznaczyć w opcji forma przesyłki - odbiór osobisty, a w uwagach dotyczących realizacji zamówienia należy umieścić informację o zorganizowaniu własnego transportu.

Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, poinformujemy Państwa o przygotowanej paczce i możliwości jej odbioru.

Paczkę można odebrać pod adresem naszego sklepu stacjonarnego:

ul. Krótka 1

05-600 Grójec

w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 16.00