od klasyki     po nowoczesność
Zaloguj się nie posiadasz konta? zarejestruj się!

Strefa klienta

Ostatnio dodane

Mokasynki męskie

Mokasynki męskie FAQ
15.00 PLN

Pasek Pierre Cardin

Pasek Pierre Cardin FAQ
175.00 PLN

FAQ

1. W jaki sposób mogę składać zamówienie?

Zamówienia można składać w e-sklepie oraz drogą mailową 24 godziny na dobę. 

2.Jak powinno wyglądać moje zamówienie złożone poprzez e-mail?
W przypadku zamówień składnych e-mailem - kompletne zamówienie powinno zawierać: nazwę produktu lub produktów wraz z ich nr katalogowymi, ilościami oraz wybranym kolorem (jeżeli dany produkt posiada więcej niż jedną wersję kolorystyczną); pełne dane teleadresowe do wysyłki - tzn. adresata (imię i nazwisko), adres dostawy (ulica, nr domu, mieszkania, kod pocztowy, miasto), w przypadku wysyłki poprzez firmę InPost numer paczkomatu, telefon kontaktowy (celem potwierdzenia zamówienia), wybór formy płatności – za pobraniem lub przelewem, wybór przewoźnika. W przypadku zamówień składanych e-mailem nie ma możliwości płatności online lub kartą.

3.W jakich godzinach mogę się kontaktować z e-sklepem telefonicznie?
Telefonicznie można się z Nami kontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00

4.Chcę dokonać zakupów. Czy muszę posiadać konto w Państwa sklepie?
Nie ma konieczności zakładania konta, można dokonać zakupów jako gość.

5.Z jakich krajów pochodzą produkty dostępne w Państwa sklepie?
Od ponad 20 lat nasz sklep dokłada wszelkich starań by oferowane przez nas produkty pochodziły przede wszystkim od sprawdzonych na polskim rynku producentów, mających doświadczenie w branży odzieżowej.
Współpracujemy także z kilkoma firmami zagranicznymi:
Olymp - niemiecka firma produkująca koszule, dzianinę. Przedstawicielstwo w Polsce.

Hattric - niemiecka firma produkująca spodnie. Przedstawicielstwo w Polsce.

Desoto - niemiecka firma produkująca koszule. Przedstawicielstwo w Polsce.


6.Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy klienta drogą mailową.

 

7.Ile mam czasu na zwrot?
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu / formularz zwrotu dostępny jest w zakładce Zwroty i Reklamacje oraz dołączany do wiadomości dotyczącej zamówienia/. W razie odstąpienia od umowy przez Klienta, zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Nasz sklep dokona zwrotu kwoty otrzymanej za produkt wraz z najniższą stawką za przesyłkę /dostępną w e-sklepie/, niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru od Klienta.

Bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru (do Sprzedawcy) pokrywa Klient. Towar można dostarczyć także osobiście do Sklepu stacjonarnego.

8.Czy mogę ustalić z e-sklepem datę wysyłki?
Tak, w rubryce komentarz do zamówienia bądź poprzez wysłanie e-maila, można ustalić dogodny dla siebie termin wysyłki.

9.Jaki mam czas na dokonanie wpłaty za zamówienie?
Na dokonanie wpłaty czekamy 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

10.W jaki sposób mam odesłać towar?
Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (zwracany produkt powinien być w stanie niewskazującym na używanie go przez okres dłuższy niż ten niezbędny do sprawdzenia, czy jest on zgodny z zamówieniem oraz przydatny do używania). Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny, posiadać metki. Towar powinien być zwracany w opakowaniu, w którym został doręczony do Klienta. Jeśli nie jest to możliwe należy tak zabezpieczyć przesyłkę zwrotną, aby nie uległa zniszczeniu w transporcie. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu, ponieważ na jego podstawie szybko zidentyfikujemy transakcję i sprawnie dokonamy zwrotu pieniędzy. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia otrzymania towaru.

 

*Zwrotu towaru można także dokonać poprzez szybkie zwroty InPost klikając link https://szybkiezwroty.pl/pl/SKLEP_DUET i wypełniając właściwie formularz. Koszt jaki klient ponosi za szybkie zwroty InPost to 12 zł. Kwota ta zostanie potrącona w przelewie zwrotnym.

 

11.Na jaki adres mam odesłać paczkę zwrotną lub reklamowany produkt?
Wszelkie paczki prosimy wysyłać na adres:
ul. Krótka 1
05-600 Grójec
z dopiskiem „sklep internetowy”.


12.Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie, który wymaga podania dokładnych wymiarów znajduje się tabela rozmiarów. Po kliknięciu w link „tabela rozmiarów” pojawią się dokładne informacje dotyczące wybranego modelu.

 

13. Jak wygląda realizacja zakupu produktów z adnotacją 'na zamówienie'?

Zamówienia produktów przy których widnieje adnotacja 'na zamówienie' standardowo realizowane są w przeciągu 14-21 dni kalendarzowych. W przypadku dłuższego czasu oczekiwania klient zostanie poinformowany drogą mailową o realnym terminie realizacji zamówienia.

 

14. Na jaki numer konta mogę przelać pieniądze za zakupiony towar?

Płatności należy dokonać na poniższy numer konta:
11 2030 0045 1110 0000 0327 8410
"DUET" s.c. Monika Kacprzak, Arkadiusz Kacprzak

 

15. Jakie formy przesyłki oferowane są klientowi oraz jakie są ich koszty?

Koszty przesyłki /na terenie Polski/ są zależne od wybranej formy doręczenia i kształtują się następująco:

  • - przesyłka kurierska UPS/przedpłata/ 25zł

    - przesyłka kurierska UPS/pobranie/ 25zł
    - paczka Poczta Polska /przedpłata/ 15zł
    - paczka Poczta Polska /pobranie/ 30zł

    - Paczkomaty 24/7 InPost /przedpłata/ 15 zł

    - Paczkomaty 24/7 InPost /pobranie/ 17zł

    - Kurier InPost /przedpłata/ 17zł

    - Kurier InPost /pobranie/ 21 zł

  •  
  • Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 350zł brutto.

 

Koszt wysyłki towarów poza granice Polski ustalany jest indywidualnie z Klientem.

 

16. Jak wygląda procedura wymiany zakupionego towaru?

Zakupiony produkt można wymienić do 30 dni liczonych od daty nadania przesyłki do klienta. W przypadku chęci wymiany zakupionego towaru, np. z powodu złego rozmiaru, należy:

  • wypełnić formularz zwrotu/wymiany towaru,
  • przesłać formularz e-mailem na adres lub wraz z wymienionym towarem na adres: Duet s.c. ul. Krótka 1 05-600 Grójec z dopiskiem "wymiana".

Po otrzymaniu informacji e-mailem lub paczki z wymienianym produktem, w ciągu 3 dni roboczych przekazujemy informację zwrotną o dostępności wymienionego produktu. Wszelkie koszty związane z wymianą towaru ponosi klient.

 

17. Czy mogę u Państwa zakupić produkt na indywidualne zamówienie?

Nasz sklep współpracuje z firmami produkującymi koszule oraz buty na indywidualne zamówienie.

Wszelkie szczegóły co do takich zamówień uzgadniamy z Klientem wyłącznie drogą e-mailową .

 

18 .Czy mogę ustalić niestandardową opcję wysyłki?

Klient przy składaniu zamówienia, w polu uwagi, może dodać informację o dodatkowej opcji dostarczenia przesyłki kurierskiej. Opcje oferowane przez Sklep to m.in.: dostarczenie przesyłki kurierskiej w sobotę lub w porannych godzinach następnego dnia roboczego /opcja ta do zweryfikowania w firmie kurierskiej/. Należność za taką usługę ustalana jest indywidualnie, nie obejmuje ona promocji darmowej dostawy przy zakupach powyżej 350zł.